Floor op avontuur

5 days left

Countdown time. Nog 5 dagen te gaan en dan trekt Floor de grote boze mensen wereld in. Maandag 7 september opweg naar Schiphol, bye bye zwaai zwaai en dat vliegtuig in. Na een stopover in Singapore zal ik aankomen in Sydney op 10 september. In ieder geval als dat vliegtuig niet neerstort, ja dat is mijn grootste angst na al die vieze insecten.

7 maanden reizen en een beetje werken is de planning. Grootste deel van de reis ga ik Australië verkennen, maar ik zal ook +/- 6 weken in Nieuw-Zeeland verblijven. Op de terugvlucht heb ik een stopover in Bangkok. Vanaf hier kijk ik hoeveel tijd ik heb om Azië in te trekken. Mijn vaccinaties zijn in ieder geval binnen, dus laat die aziaten maar komen. Buiktyfus komt mijn lichaam niet in:)

Even terugkomend op insecten. Ik ben blij dat een aantal mensen mij zo vaak in hele fijne spinnen/slangen/ander ongedierte filmpjes hebben getagd. Wc's ga ik niet meer in, douchen is een no go, klinken van een autodeur zal ik niet meer aanraken en ik ga al helemaal geen spinnen vangen van het plafond want dan laten ze zich vallen. Bedankt, enige optie is gillend naar huis rennen en hopen dat je niet achtervolgt wordt door 100 baby spinnetjes.

Vanaf Sydney zal ik mijn volgende blog gaan schrijven, beloofd. Zet ik bij die blog ook meteen wat foto's van defqon 1 in Australië. ZIN IN!!!

Ciao Ciao

Reacties

Reacties

Annemarie

Een hele goede reis!! Leuk dat we via de blog een klein beetje mee kunnen reizen! Doe voorzichtig en niet te spastisch op het ongedierte reageren... in de korte tijd dat ik je heb leren kennen geb ik gezien dat die spastische reacties je nogal wat blessures opleveren.
Have fun!!!

Esther bruggrman

Hai Floor .. Das handig .. Heb ik 7 maanden gezelligheid te lezen !
En no worry hoor ... Wij houden wel een oogje in het zeil ...
Je moeder komt maar lekker hier haar verhaal houden .

Kaat ????

Heeeeej buurmeisje, spannend! En leuk dat je ons op de hoogte gaat houden van jouw grote avontuur! Ik ben benieuwd naar de verhalen en foto's ????. Geniet er in ieder geval goed van, veel plezier en kijk goed uit! Maar dat komt wel goed. En Rakker krijgt gewoon op tijd z'n koekjes. Maak er een onvergetelijke reis van Down Under! Liefs van ons en grote poot van Luca ????????

Kaat

Hij herkent de emoticons niet hihihihi

Kaat

Heeeeeeeeej Floor, wij wachten in spanning af... hi hi hi hi... ik hoop dat je het fijn hebt daar! Enjoy en laat dat nieuwe verslag maar eens komen.

Groetjes en xxx

noelle.

he meissie,of zeg ik van nu af Popie Jopie??
Het lijkt me allemaal heel interessant.
Hoe is de natuur en wat is de temperatuur momenteel?
Geniet op Bonday Beach xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active